КП "Фінансова компанія "Житло-Інвест"Київська міська державна адміністрація

Виконавчий орган київської міської ради

(Київська міська державна адміністрація) КП "Фінансова компанія "Житло-Інвест"

Відділ продажу:
(044) 201 20 50, (067) 408 25 55
01601, м. Київ, вул. Володимирська, 42

Названо головні недоліки київських новобудов.

Названо головні недоліки київських новобудов.

Названо головні недоліки київських новобудов.

Стандартні поради при купівлі житла - перевірити репутацію забудовника і дозвільні документи. Є ще один, не менш важливий: звернути увагу на якість житлового комплексу. Все-таки придбання квартири - це довгострокове вкладення. І жити в некомфортному будинку, з поганою інфраструктурою, та ще й з незручним розташуванням нікому не хочеться.
 
Критерії якості нерухомості змінюються в залежності від класу, до якого вона ставитися. В Україні актуальною системи оцінювання класів нерухомості не існує.

Останні розробки робилися компанією City Development Solutions спільно з Конфедерацією Будівельників України кілька років тому. Але так і не були введені в дію.

Агентство «Євро-Рейтинг» проаналізувало даний документ і зробило наступні висновки:

1. Критерії, витримані в ряді житлових комплексів економ-класу, перевищують типові стандарти. Як правило, мова йде про висоту стель «в чистоті», наявності автономного або індивідуального опалення, кількості квартир на поверсі, розташування та ін. Зокрема, в 13 з 43 київських житлових комплексів висота стель перевищує 2,7 м. На 12 об'єктах замість централізованого (або - поряд з ним) встановлено індивідуальне або автономне опалення.

Підземний паркінг є в 12 житлових комплексах. У четвертій частині об'єктів економ-класу кількість квартир на поверсі не перевищує шести. Майже половина будинків оснащена консьєрж-службами. Деякі житлові комплекси зводяться не тільки з комерційними приміщеннями, а й з фітнес-центрами. Ряд будівель зводяться в зоні пішохідної доступності до двох і більше станцій метрополітену. Крім того, частина з них розташована поблизу зон рекреації.

2. В комфорт-класі, навпаки, далеко не всі житлові комплекси витримують, а вже тим більше перевищують, типові критерії. Дослідники знайшли такі недоліки: зайва кількість квартир на поверсі (більше 10), віддаленість від місць рекреації яких зупинок метрополітену. Що стосується висоти стель, то в встановлене обмеження (2,7-2,85 м в чистоті) вписуються всі об'єкти, але, переважно, по нижній межі. Перевищення цього показника є лише в одному комплексі, ще по двом відзначається близькість до верхньої межі.